Charma - Loyalty & Gifts Sweden AB
Org.nr 559023-8696Sveriges charmigaste gåvokort, med varumärken som mottagarna älskar! Charma är ett innovativt e-handelsbolag som erbjuder personaliserade gåvokort med högkvalitativa produkter från välkända varumärken. Charma har som drivkraft att hjälpa företag och organisationer att visa uppskattning till sina medarbetare, samarbetspartners och kunder med målsättning att erbjuda marknadens enklaste och smidigaste digitala tjänst för företagsgåvor. Våra kunder är alltifrån Sveriges största bolag, advokatbyråer och banker till mindre lokala företag, skolor och kommuner. Vi kan med säkerhet säga att vi ger både givare och gåvomottagare en minnesvärd och uppskattad gåvoupplevelse. Vår produkt tillsammans med vår snabba och personliga service har gett oss många nöjda kunder och ett par exempel på detta hittar du här https://charma.io/about/references Visa mer Visa mindre
2021 | 2020 | 2019 | |
---|---|---|---|
Omsättning | 15 059 | 1 232 | 401 |
Resultat e. fin. tillg. | -859 | -1 571 | -737 |
Årets resultat | -859 | -1 571 | -737 |
Summa tillgångar | 8 069 | 2 192 | 778 |
Summa eget kapital | 3 209 | 1 068 | 750 |
Valutakod | SEK | SEK | SEK |
Officiell företagsinformation
- Juridiskt namn: Loyalty & Gifts Sweden AB
- Org.nr: 559023-8696
- Bolagsform: Privat aktiebolag
- SNI-bransch: 46900 Övrig partihandel, 62010 Programvaruproducenter
- Adress: Stora Torget 2 1/2TR, 582 19 Linköping
- Postadress: Stora Torget 2, 582 19 Linköping
- Registrerad för moms: Ja
- F-skatt: Ja, registrerad för F-skatt
- Registrerad för arbetsgivaravgift: Ja
- Datum för upprättande: 25.08.2015
- Antal anställda: 3
- Aktiekapital: 73 000
- Omsättn.intervall: 5000 - 9999 tkr
Exekutiva befattningar/Administration
- Extern verkställande direktör David Norell-Hussein (f 1985)
- Ordförande Hans Stefan Hultin (f 1979)
Branscher och sökord
- Branscher: Grossister , Internet - Konsulter, operatörer
- Sökord: Charma, Företagsgåvor, Gåvokort, Gåvor
Kassalikviditeten visar företagets betalningsförmåga på kort sikt. Kassalikviditeten bör ligga på minst 100%. Då är omsättningstillgångarna (minus varulager och pågående arbeten) lika stora som, eller större än, de kortfristiga skulderna